Pages

Friday, August 21, 2009

AHLAN YA RAMADHAN...

Diam tak diam kita dah masuk balik bulan ramadhan.. rasa mcm baru sebulan jerk kita puasa taun lepaskan.. tapi tuh laaa kan kitaran hidup.. Kita sebagai Hamba Allah patut bersyukur dengan pemberian nikmat untuk mengecapi sekali lagi ramdhan dlm hidup kita..aku selalu terpikir sempat ke aku nak puase taun ni.. n alhamdulillah dpt rasa gak mlm pertama bln rmdhn tuk kesekian kalinya...tp sempat ke tak aku habiskan 30 hr puasa ek.. Ya Allah ko berikanlah rakan-rakan ku keluarga ku ibu bapa ku dan diriku ini keberkaatan dibulan Ramadhan ni.. aku berharap agar kita semua dapat buat yang terbaik ek... jangan ponteng k.. wat laa seberapa byk amal yg boleh k.. igt kawan2 jgn gelak kan geng2 kita yang berubah secara tiba2 bila bulan pose kerana mmg x patut kte gelakkan derang mana laa tau kat situ jd permulaannya tuk dier berubah n mana laa tau kat situ laa terakhir kali nya dier dpat rasa ramadhan.. N igt kita harus berfikir bahawa tak mustahil taun depan kita dah tak dapat rasa Ramadhan lagi kan..


aku x dpt nak tulis panjang mlm ni sbb aku kene tdo awal esok kol 4 aku ngan kakak dan abg ipar aku akan bertolak blik ke johor.. ermmm sonoknya blk kampung... rindunya ngan mak ayah aku ayam2 aku anak2 buah aku abg2 aku... x sabar laa nak blk ni... doakan ek keselamatan aku...
tadi lebey kuang kol 9.45 karim, amin n nuar bertolak blk nek kete ke Perlis dan kedah.. kesian aku tgk Abg, n rison kene tinggal yer laa derang kan org sabah n sawak so susah laa nak blk,, mahal tu tiket...

k laa aku nak ucapkan:

SELAMAT BERPUASA KEPADA SELURUH UMAT ISLAM DI DUNIA.. SEMOGA BULAN RAMDHAN KALI INI MEMBERI SERIBU SATU KEBERKATAN DAN KERAHMATAN BAGI KITA SEMUA. DAN AKU BERHARAP SEMOGA RAMADHAN KALI INI MENJADI RAMDHAN YANG MEMBAWA SERIBU PERUBAHAN DAN KEMENANGAN KEPADA DUNIA ISLAM SEBAGAIMANA ALLAH MEMBERI KEMENANGAN KEPADA TENTERA BADAR PADA ZAMAN RASULULLAH.. AMINN...


SELAMAT MENYAMBUT RAMDHAN DAN
SELAMAT BERAMAL....
KULLU SANAH WA ANTUM TAIYIIBIIN

0 comments:

  © Blogger template 'Froggy' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP