Pages

Saturday, August 15, 2009

kenangan ASPURA smkdpb


my FRIENDS n I... huhuhuhuhu. kenangan aspura

masa cuti raya cina bulan januari tanggal 25 -26 br ni aku ngan kawan2 aku yang len ada laa dalam 10 org wat gathering:
aku, kacum, aan, lias, bel, ugek, lim tad, yung, mamat, sopie, faiq, lepon, todai n special guest leman kwn bel...

banyak aktiviti yg kitaorg wat memula smpi petang sabtu masa tuh aku pun br blk dr UPSI aku gi ngan aan n kacum n liyeh..( 2 org dah kawen sorang stilll menanti tarikh n sorang lagi still mencari-cari tak derk org yang nak msuk meminang katenye...)kita org smpi gi laa umah yung kat situ ada mamat n yung n tunggu yang len masa tu....

petang tuh ujan ermmm.... tp still go on laa... masa tuh tunggu sopie kat kaizen yerlah dak tu dah jadi org kuat kat kem kaizen tempat aku ngan kawan2 aku yang lain bermain main mase zaman sekolah2 dulu- dulu...
semua org smpi dah nak magrib laa masa tuh angkat semua barang n makanan yang patut gi la kat pondok.. mlm tuh kita org tdo kat kaizen memula ingt nak tdo kat khemah tapi di sebabkan hujan so sopie bagi kita org tdo kat bilik.....

lepas maghrib kitaorg dah start semua ada yang kemas2 tempat ada yang bakar arang ada yang seatlekan bhgn audio video...

mlm tuh kami makan mcm2 beb byk gilaa heheheh..
antrya : bbq ayam, mee goreng, makanan ringan, otak2 (supporterd by sopie) eh byk lagi laa tak igt laa plak...

lepas melantak sambil 2 tuh dak2 ni karaoke... aku sbnrnya sejak blk mesir tuh laa 1st time aku karaoke blk dlm hdp aku hehehehehe.... sonok gakk hahahah...

leman nyanyi aku x sbar nak nyanyi tuh hehehe



tarik bel jgn tak tarik.. dulu kan ko wakil
asrama nyanyi lagu ghazal tuk rabiah.



lepas karaoke kitaorg ada wat game cabut soalan yang mengenaai perbuatan terkutuk diasrama aku tak igt aku kene wat ape tapi tak silap kene tiru gaya ust khuzaimi.. x silap aku laa... then kene citer perkembangan terbaru kitaorg semuaa.. ada laa citer2 yang mengejutkan mlm tuh n yang membanggakan... tapi ni off record ek...

pahtu kitaorg maiin poker ala2 kat asrama dulu kalah minum air n makan ayam yang baki hehehehe...

kol 2 dak2 ni men game fifa plak..( tp aku ngantuk sgt aku tdo) bel plak demam mlm tuh so dier tdo lg awal.

pahtu aku laa org pertama yang bgn pagi tuh itu pun dah dekat kol 7 hehehehe... pepagi2 tuh semua bgn then kami men bola ala2 street soccer... sonok gak laa masa tuh hehehe.. pah main bola kami makan sarapan...

wat per tu lias???


selesai sarapan kami men laluan berhalang...


heheheh... yung bley bley bley ....

aku?? ish mende ni la yg aku failed
tp akhirnya ngan bantuan mamat aku berjaya

tak semua main sbb bel ngan kacum konon demam....derang men fifa spjgn kita org men tuh... byk laa yang kitaorg wat ....

dan habis men laluan berhalang kami trs kami men bola air ala2 polo aiir.. smpi kol 2 pah tu mandi makan tgh hari berlakula perpisahan masa tuh... n thanks to all off my pren... lias ngan kacum dah kawen pahni sapa ekk... aku menanti dan menunggu...

0 comments:

  © Blogger template 'Froggy' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP